Rekryterings- och utbildningsansvarig – Föräldravikariat med chans till förlängning

Städarna fortsätter att expandera – och det gör även våra medarbetare!🤰 Därför söker vi nu en superstjärna till en delad tjänst som innefattar både rekrytering och utbildning inom städ!🎓

Rekryterings- och utbildningsansvarig

Som rekryterare på Städarna arbetar du tillsammans med landets alla VD:ar i våra dotterbolag och hjälper dem med rekrytering av servicemedarbetare, arbetsledare, koordinatorer och teamledare.

Att rekrytera en VD till ett nystartat bolag är något som triggar dig och du förstår vikten av en blandad arbetsgrupp för att uppnå resultat utöver det vanliga.

Att ha ordning och reda är något du är grym på, så att sköta våra system och ha koll på ansökningar och se till att allt sköts enligt våra rutiner är en lätt match för dig. Du älskar utveckling och att bidra med nya idéer för att effektivisera befintliga – eller utveckla nya processer. Ditt uppdrag innebär också att ansvara för att VD:ar och arbetsledare har den kompetens som behövs inom rekrytering. När medarbetare slutar hos oss är det rekryterarens uppgift att se till att medarbetaren får ett bra exitsamtal och prata om sina erfarenheter.

Som utbildningsansvarig – eller Academyansvarig som vi kallar det har du det övergripande ansvaret att förse organisationen med aktuell utbildning inom städ, ergonomi och arbetsmiljö. 🧼 Du är en doer och älskar att producera och genom din fantasi och kreativitet utvecklar du lärorika utbildningar som är inspirerande och roliga. Du har en förmåga att lyssna in från koncernen vad som behövs och sedan prioriterar du vad som ska göras. Du är en gud på att sortera och se vad som är viktigast för tillfället.

Att prata och skriva på både svenska och engelska faller sig naturligt för dig och du älskar att prata inför människor. Du måste också vara bra på ta emot åsikter, då det finns många olika sätt att städa på – men bara ett sätt som är Städarnas sätt och det är det vi lär ut i organisationen. Har du städerfarenhet är det självklart meriterande, likaså om du har PRYL eller SRY.

Du kommer att ingå i ett HR-team som du får stöttning av och kan bolla idéer med.  Du utgår från vårt huvudkontor i centrala Norrköping, men reser runt till våra olika kontor på regelbunden basis och därför krävs det att du har körkort och tillgång till bil dit kollektivtrafiken kanske inte ännu är optimal. Självklart anpassar vi oss efter rådande omständigheter med Covid-19 och använder tekniken som ett hjälpmedel. Vi ser gärna att du kan börja senast i oktober så du får en bra introduktion innan det är dags för bebiskläckning. 

Ansök senast 10 september 2020! ⭐️

Skicka in din ansökan till rebecca.selin@stadarna.se senast den 10 september och döp mailet till Rekryterings- och utbildningsansvarig. Hoppas att vi ses! 🤩

Servicekontoret

Delar av vårt servicekontor på vårt 10 års jubileum.

Städfirma

Vi vill ha branschens stoltaste medarbetare

Vi växer i raketfart

Vi jobbar aktivt med att lyfta de goda exemplen och delar därför ut fem stycken hedersamma priser årligen på Städarna Awards

Läs våra undersökningar i sin helhet ❤️

Här kan du läsa vår senaste Kundundersökning och här hittar du Medarbetarundersökningen. Om det känns tung att läsa så mycket hittar du ett litet axplock nedanför. 👇🏼

89%

Tycker städarna är en bra arbetsplats!

86%

Har förtroende för sin närmsta ledare

88%

Trivs med sitt yrke!

88%

Tycker vi har proffesionellt materialt att jobba med!